חביליו מגיב לברקת: "זו הסיבה שצריך יועמ"ש חזק"

המהדורה המרכזית 2 Comment on חביליו מגיב לברקת: "זו הסיבה שצריך יועמ"ש חזק"

סגן ראש העיר ירושלים, עו"ד יוסי חביליו מתייחס לדבריו של השר ברקת אמש במהדורה: "זה רק מוכיח מדוע צריך יועץ משפטי חזק. כך בדיוק קורה בממשלה"

צילום: יונתן סינדל/פלאש90
12:19
28.04.24
יונתן שורק No Comments on בערב שביעי של פסח שומעים ורואים את שירת הים • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

סגן ראש העיר ירושלים, עו"ד יוסי חביליו, שוחח הערב (שני) עם אבי מימרן במהדורה המרכזית והתייחס לדבריו של השר ברקת לגביו אמש במהדורה: "זה רק מוכיח מדוע צריך יועץ משפטי חזק. בכל פעם שאמרתי לו שאסור לעשות משהו זה אכן נפסל בבית משפט. ברגע שעזבתי וברקת הביא מישהו כלבבו הוא הצליח לעשות הכל".

לדבריו: "כך בדיוק קורה בממשלה. יש יועמ"שית מצוינת אבל שלא מאפשרת לעשות הכל, אומר ברקת – נחליף אותה ונוכל לעשות מה שאנחנו רוצים". הוא טען כי במקרים אלה: "מביאים מישהו נוח, שפוט, שמכשיר כל שרץ בניגוד לחוק".

על מועמדותו לראשות העיר אמר חביליו: "עדיין שוקל אם להתמודד לראשות העיר. טרם החלטתי".



2 תגובות

מיין תגובות
  1. 2

    חוץ מהמסיתים היודעים היטב את האמת, אין בר דעת החושב שהממשלה מחליטה החלטות בלתי חוקיות, או בלתי סבירות. כמובן, שחלק מההחלטות הם החלטות המתאימות להשקפת העולם הימנית היהודית (ולא לזאת המזוייפת, הקוראת לעצה ליברלית). איך ייתכן שכל החלטה כזאת נפסלת ע"י היועהמ"ש?
    אם הממשלה תיפול ח"ו, ותקום ממשלת שמאל, או מרכז שמאל, ואפילו מרכז ימין, פתאום לא נשמע את היועהמ"ש…

  2. 1

    ומה תאמר על זה שהממלשה הקודמת שהיא ממש לא הייתה לגיטימית מבחינה ערכית כי העבירו שם קולות מצד פולטי אחד לאחר, מה תאמר על זה שאז בזמנו היועמשית התנהגה בליטוף לכל החלטה של הממשלה ולא התנגדה למעט מקרה אחד, וגם במקרה ההוא יאיר לפיד אמר בקולו ”תפקידה של היועמשית לייעץ ותפקיד הממשלה להחליט”
    אתה שקרן כמו כמעט כל השמאל או טיפש כמו הבודדים הטובים שם אני לא יודע מה יותר גרוע